Въведете дума или фраза за търсене и натиснете Enter

Джорджа Уилкинсън от "Фантомът на операта": Музиката на Андрю Лойд Уебър е вечна

ЗВЕЗДЕН ГОСТ

Джорджа Уилкинсън от "Фантомът на операта": Музиката на Андрю Лойд Уебър е вечна

"Фантомът на операта" е една от най-успешните шоу продукции на всички времена

Джорджа Уилкинсън, облечена като Кристин в София (Снимка: Виктория Вучева)

Джорджа Уилкинсън е австралийското сопрано, което изгря на сцената в НДК като нежната Кристин, която е обсебена от въздействието на Фантома в световната бродуейска продукция "Фантомът на операта", на която успяхме да се насладим последните почти две седмици в 14 представления на сцената на НДК в София. 

Зад гърба си Джорджа има много престижни награди и е завоювала големи сцени по света. 

Дипломира се в Консерваторията в Мелбърн, но учи опера в Италия, Германия, Обединеното кралство и САЩ. Международният й дебют е като Памина във "Вълшебната флейта" във Ваймар, Германия.

В момента тя блести в ролята си на вдъхновяващата Кристин в спиращата дъха постановка, композирана от Андрю Лойд Уебър.

"Фантомът на операта" е най-продаваният мюзикъл в историята и една от най-успешните шоу продукции на всички времена. 

Джорджа Уилкинсън, облечена като Кристин в София

"Фантомът на операта" беше в България благодарение на BG Soundstage.

В специално интервю пред Impressio тя споделя за отражението на "режима на работа" върху нея като творец, за сцената и детските й мечти, както и какви са близостите и различията с героинята, която играе - Кристин. 

Още

Звездата от "Фантомът на операта" Надим Нааман: Тази роля беше голямата ми мечта

Звездата от "Фантомът на операта" Надим Нааман: Тази роля беше голямата ми мечта

- Джорджа, как гледате на професията си, в която почти постоянно сте на турнета и имате толкова много грандиозни спектакли с "Фантомът на операта" по целия свят?
- Харесва ми животът такъв, какъвто е, разбира се, липсват ми семейството и приятелите.

Също така в случая съм щастливка, че нямам деца, които да тъгуват за мен. Някои колеги от екипа имат, при тях вероятно е по-трудно.

Джорджа Уилкинсън и Надим Нааман във "Фантомът на операта" (Източник: BG SOUND STAGE)

Определено е изморително да си на турне почти постоянно и да си за кратко на различни места. Хубавото е, че виждаш места, които иначе едва ли някога би могъл да посетиш, например едва ли бих стигнала до Саудитска Арабия. Но ето, че бяхме там благодарение на работата ми.

По същия начин това важи и за България, ето че съм тук пред вас.

Страхотно е също да виждам различна публика по света и начина, по който те възприемат нашите спектакли. Това подържа шоуто ни свежо, държи го винаги енергично.

Надим Нааман, Дъги Картър и Джорджа Уилкинсън в София (Снимка: Виктория Вучева)

Още

Британският актьор Надим Нааман: "Фантомът на операта" е за това да бъдеш приеман и обичан

Британският актьор Надим Нааман: "Фантомът на операта" е за това да бъдеш приеман и обичан

- Като дете мечтаехте ли да бъдете на такава голяма сцена?
- Моята музикална работа на сцена започна, когато все още бях дете, на девет или десет години. Но не мисля, че съм мечтала за кариера на сцената. Единственото, което знаех, че обичам, е да правя това, което правя - да пея и играя. В един момент просто започнаха да ми плащат за това. Така че мечтата ми никога не е била да бъде звезда, а просто да изпълнявам. И ролята на Кристин определено ми вдъхна много сили!

- Идентифицирате ли се понякога с героинята на Кристин?
- Тя е много интересна героиня, има страхотна енергия, освен, че е водеща роля в мюзикъла.

Тя е много млада и наивна, баща й е починал и тя страда за загубата му. Много е силен моментът, когато тя среща Фантомът, който донякъде заема липсващото място на нейния баща, поне в нейните очи.

Джорджа Уилкинсън (Източник: BG SOUND STAGE)

Той я учи, композира музика за нея, преподава й уроци по пеене. Връзката напомня тази баща-дъщеря, но не само. Той е предизвиква по такъв начин, че тя да бъде по-независима и по-силна.

За мен е голямо удоволствие да преоткривам дълбините на нейния характер. Всяка една артистка, която играе Кристин, намира някакъв път към нея. Затова е страхотно да се гледа как има толкова много различни интерпретации. Макар сюжета да е един, музиката също, всяка една актриса има възможността да изгради Кристин по начина, по който я вижда.

Надим Нааман, Дъги Картър и Джорджа Уилкинсън в София (Снимка: Виктория Вучева)

- Правилни или погрешни са изборите на Кристин според вас от гледна точка на времето. Да не забравяме, че "Фантомът на операта" е история, която се развива в 18-и век. щ
- Много е труден въпросът ви, защото аз самата не знам дали изборите в собствения ми живот са правилни или не, когато мисля за тях. Затова е трудно да критикуваме решенията на Кристин.

Но нещо, което много обичам в решението на режисьора е, че макар постановката да се развива в 18-и век, той се опитва да внесе някои модерни елементи в нея и съответно в героите. Кристин може да е наивна, но все пак силна.

Има някои елементи, които не бих ги нарекла феминистки, но със сигурност правещи тази жена силна. Всеки човек днес може да се свърже с тази история и защо не да се идентифицира с героинята - това е идеята сюжета да звучи и съвременен, а не остарял.

Надим Нааман, Дъги Картър и Джорджа Уилкинсън в София (Снимка: Виктория Вучева)

Още

"Фантомът на операта" пристигна с Боинг

"Фантомът на операта" пристигна с Боинг

- Каква е причината "Фантомът на операта" да бъде толкова успешен спектакъл, неотмираща сензация, огромно вълнение от страна на публиките по света и преведен на толкова много езици...
- Мисля че причината е, че всеки е привлечен от шоуто - независимо дали това са деца или възрастни хора.

В него има интрига, има мистерия, загадка. Това привлича всички, независимо от възрастта или пола. Всеки един може да бъде въвлечен в света и да си направи своите изводи. И не на последно място - музиката на Андрю Лойд Уебър е наистина вечна.

Музиката също е една от тайните, това е музика, която можеш да слушаш винаги.

Джорджа Уилкинсън и Дъги Картър в ролите на Кристин и Раул (Източник: BG SOUND STAGE)

Аз самата репетирам всеки ден тази същата музика, от много време. Тя никога не ми е омръзвала. Никога не започвам репетиции с думите "О, трябва отново да пея това". Просто обичам тази музика и мисля че това е универсално чувство и не е само при мен. Тя остава вътре в теб, а мелодията се закодира в главата ти. Това е ключът към неспиращия живот на това представление толкова много години.

Интервю на Юлия ВЛАДИМИРОВА

Още

230 костюма се сменят на сцената на "Фантомът на операта"

230 костюма се сменят на сцената на "Фантомът на операта"

Още

Най-прочутият мюзикъл в света "Фантомът на операта" идва от Бродуей в София

Най-прочутият мюзикъл в света "Фантомът на операта" идва от Бродуей в София

Още

"Фантомът на операта" удължава дългото си сбогуване на Бродуей

"Фантомът на операта" удължава дългото си сбогуване на Бродуей

Още

След 13 981 представления за 35 г.: На Бродуей изиграха за последен път "Фантомът от операта"

След 13 981 представления за 35 г.: На Бродуей изиграха за последен път "Фантомът от операта"

Коментирай 1

Календар

Препоръчваме ви

Необикновеното в баналното в самостоятелната изложба Sepia на Димитър Генчев

"Изкуството трябва да впечатлява, да затрогва дълбоко зрителя. То трябва да отнася публиката към една друга "Божествена" или "Ангелска" реалност", казва художникът

Пианистът Сергей Бабаян: Тази музика казва, че всичките ни мечти ще се сбъднат

Маестрото отговори на въпросите на Юра Трошанова от радио "Класик А" преди първото му гостуване у нас

Майа Тинкова: Интересно ми е да се превъплъщавам в толкова различни персонажи за кратко време

Ще обявим официалния старт на продуцентската къща "Гръм и Тряс"на самата премиера на "П.О.Р.Н.О на 30-ти април в Yalta art room, разкрива актрисата и продуцент

Анна Пампулова и неповторимият финес на балета

Балетна гала на световния ден на балета, посветена на 30-годишния творчески път Анна Пампулова на 29 април 2024 г., 19.00, Държавна опера Варна

Това, което е над нотите

Маестро Григор Паликаров пред Виолета Тончева за 150-годишнината от създаването на Верди Реквием

Веселин Димов: Какво е обратното на бърнаут-а или от какво "прегаря" артистът?

"Чрез IETM - най-старата и най-голяма мрежа за изпълнителските изкуства, един умален модел на света ни гостува за четири дни", категоричен е директорът на РЦСИ "Топлоцентрала"