Въведете дума или фраза за търсене и натиснете Enter

Първият руски частен театър "Антон Чехов" обяви закриването си

КУЛТУРА В ПАНДЕМИЯ

Първият руски частен театър "Антон Чехов" обяви закриването си

Според директорката Ирина Григориева театърът няма достатъчно средства, за да продължи дейността си

Снимка: Владимир Песня / РИА Новости

Частният театър "Антон Чехов" в Москва е принуден да преустанови дейността си, тъй като няма средства да продължи да работи при антивирусните ограничения.

Директорката на театъра Ирина Григориева обяви това в петък на публичното изслушване "Култура в пандемия: въпроси за подкрепа на частни театри и музеи" в Обществената камара на Руската федерация.

"Отбелязахме 30 години от съществуването си и очевидно то тук ще свърши. Вчера изплатихме заплатите и повече пари не се и очакват. Ще играем на червено две представления до края на декември и очевидно нашата дейност ще приключи с това", каза директорката. 

Още

Почина дългогодишната директорка на Пушкинския музей в Москва Ирина Антонова

Почина дългогодишната директорка на Пушкинския музей в Москва Ирина Антонова

Според нея театърът не може да се възстанови, ако заетостта на помещенията е ограничена до 25% и са принудени да отменят почти всички представления.

Григориева каза, че театърът има огромни дългове за наемане на офис в Централния дом на актьора, милиони дългове за отдаване под наем на складовете за декори, наемане отново на места, където трупата играе на минус, за да изпълни задълженията към публиката, която не е върнала билетите за спектаклите, отложени от пролетта.

"Парите, които публиката е платила за билетите, за които живеехме шест месеца, свършиха, не можем да ги върнем. И не можем да продадем нови билети, защото има ограничения. Играем практически безплатно и на загуба, дълговете нарастват", обясни тя.

Частният театър "Антон Чехов" под ръководството на Леонид Трушкин е открит в Москва на 8 февруари 1990 г., превръщайки се в първия недържавен частен театър в съвременна Русия. 

Още

"Музей на самоизолацията" в Москва започна работа в онлайн режим

"Музей на самоизолацията" в Москва започна работа в онлайн режим

Още

Паметник на Солженицин бе открит в Москва по повод 100-годишнината от рождението му

Паметник на Солженицин бе открит в Москва по повод 100-годишнината от рождението му

Още

Русия избра "Скъпи другари" на Кончаловски за надпреварата на "Оскар"-ите

Русия избра "Скъпи другари" на Кончаловски за надпреварата на "Оскар"-ите

Още

Руският човек според Андрей Кончаловски: Той не слуша, а мисли какво да отговори

Руският човек според Андрей Кончаловски: Той не слуша, а мисли какво да отговори

Още

Михаил Горбачов посети предпремиерно представление, посветено на него

Михаил Горбачов посети предпремиерно представление, посветено на него

Още

Кобзон не съдейства на Синатра да пее на Червения площад, заради обида към Горбачов

Кобзон не съдейства на Синатра да пее на Червения площад, заради обида към Горбачов

Коментирай 2

Календар

Препоръчваме ви

Емил Марков и Керана – един неочакван тандем в театралната комедия „Всяка първа сряда“

Премиерата на пиесата от Щефан Фьогел в София ще бъде на 7 април на сцената на „Théatro отсам канала“

Топлоцентрала среща българските артисти с професионалисти от цял свят

От 12 до 15 юни българските артисти ще се срещнат с над 530 организации и творци от цял свят по време на годишната среща на IETM

Бургаската опера ще бъде в ритъма на валса с "Виенска кръв" във вторник

Под палката на Деян Павлов, вглавните роли дебютират Нона Кръстникова и Яни Николов в оперетата на Йохан Щраус-син по режисура на Марио Николов

Ерендира на Маркес оживява в моноспектакъл

"Излишни са опитите да се каже нещо ново за творчеството на Габриел Гарсия Маркес. Затова пиесата "Ерендира" по едноименната новела е само един по-различен прочит на откровения реализъм на Маркес", казват от екипа на представлението

Transformability: Forever [донякъде мюзикъл] или възможно ли е един философски текст да се танцува?

Авторският пърформанс на Вили Прагер е провокиран и вдъхновен от едноименната статия на философа Боян Манчев, в която той разисква отношенията между съвременното консуматорско общество, с неговата все по-изострена "пърформативност" и танца, в контекста на капитализма и глобалната пазарна икономика