Въведете дума или фраза за търсене и натиснете Enter

"Публични комуникации в изкуството" на проф. д-р Любомир Караджов излезе от печат

НОВА КНИГА

"Публични комуникации в изкуството" на проф. д-р Любомир Караджов излезе от печат

Топ PR експертът не пропуска да коментира и въпроса за "PR, публичност и медиен лобизъм в изкуството"

Проф. Любомир Караджов на Националните театрални награди "Любимец 13" в Димитровград през 2016 г. с актьорите Владо Карамазов и Юлиан Вергов (Снимка: Христо Христов) "Пътят на актьора"

Наскоро излезе от печат "Публични комуникации в изкуството" - най-новата книга на професора по комуникации в АМТИИ Любомир Караджов. Текстът вече се радва на одобрението на специалисти и артмениджъри, което потвърждава качеството на утвърдилата се в пловдивската академия школа по PR и реклама в сферата на изкуството.

Още

Милица Гладнишка: Артистът трябва да предизвика, когато прави нещо в изкуството

Милица Гладнишка: Артистът трябва да предизвика, когато прави нещо в изкуството

Изданието разглежда развитието на връзките с обществеността в исторически план и акцентира върху спецификите на изкуството като среда за PR. Анализира превъплъщенията на тази мениджърска комуникация в различни професионални сфери и интерпретира особеностите на "гравитацията между PR-а и PR-а в изкуството". Авторът увлекателно поднася на читателите изследването си по темата "Изкуство или наука са PR-ът и PR-ът в изкуството", както и какви са проявленията на изкуството като субект и обект на комуникациите.

Снимка: проф. д-р Любомир Караджов, автор

Проф. Караджов не отминава и малко коментирания до момента въпрос за отношението "PR, публичност, лобизъм и медиен лобизъм в изкуството". Верен на научния стил и на журналистическите си умения, авторът представя популярни примери от публикации в българските медии и предлага коментари към тях.

На аналитичен преглед е подложена и рекламата като мениджърски формирана комуникация, както и връзките между реклама и медийно партньорство. Книгата доказва, че съществува социален ареал, където рекламата е облагодетелствана и това е именно рекламата на факти и събития от света на изкуството. Именно този обществен консенсус, който отчита социалната значимост на художествените факти и необходимостта те да бъдат афиширани по специални преференциални условия, е лакмус за зрелостта на едно общество, счита авторът.

Още

Йосиф Сърчаджиев:  Това, което имам и с което работя, това е "вик на кръвта"

Йосиф Сърчаджиев: Това, което имам и с което работя, това е "вик на кръвта"

За специалисти и читатели от по-широк кръг представлява интерес и онази част от изследването, където се коментират възможностите на изкуства като литературата, киното или музиката да създават рекламни послания, обвързани със стилистиката на съответния жанр, като по този начин се неутрализира традиционната съпротива на съзнанието спрямо рекламните "заклинания".

Снимка: проф. д-р Любомир Караджов, автор

Интерес предизвиква и концепцията за синергията на комуникациите в изкуството. Според автора именно професионалното комбиниране на PR и реклама води до онзи симбиотичен резултат, който надгражда индивидуалните им възможности и може да бъде представен с формулата 2+2=5.

Снимка: проф. д-р Любомир Караджов, автор

Специалистите вече определиха книгата като един от най-сериозните и перспективни текстове, посветени на публичните комуникации в сферата на изкуството у нас. За изданието изследователите казват:

-"Книгата създава отношение към разглежданата проблематика, предизвиква дискусия и безспорно ще окаже влияние върху следващите изследвания в тази посока" (проф. дн Антоанета Анчева, ръководител катедра "Изкуствознание и теоретични дисциплини" на ВТУ "Св. Кв. Кирил и Методий");

-"За първи път толкова обстойно се правят научни анализи върху въпроса "Изкуство или наука е PR-ът и съответно рекламата в сферата на изкуството" (проф. д-р Даниела Дженева, преподавател в АМТИИ и ръководител на танцов ансамбъл "Тракия");

-"Приносите са в подходящо избрания изследователски обект, в съдържащите се анализи, в предложените обобщения, които имат теоретични и практико-приложни стойности" (доц. дн Венцислав Димов, преподавател във Факултета по журналистика и масова комуникация на СУ "Св. Климент Охридски");

-"Много сполучливо и сериозно е анализиран и развит проблемът за същността на релацията "реклама и медийно партньорство в сферата на изкуството" (доц. д-р Живка Бушева, преподавател по Артмениджмънт в АМТИИ).

Авторът на книгата Любомир Караджов е дългогодишен ТВ журналист и директор на национални телевизии. По-късно става доктор на АМТИИ и доцент по Кризисен PR. През 2018 г. е избран за първия професор по публични комуникации в изкуството у нас. Преподава в управленските магистратури "Артмениджмънт" и "PR на арторганизации" в АМТИИ.

Книгата "Публични комуникации в изкуството" е луксозно издание на АМТИИ с множество цветни фотографии, приложения и примери от 13 институции или отделни творци от Италия, Великобритания, Русия, Австрия и България. Официалното представяне на книгата предстои.

Още

Лилия Маравиля:  Когато нещо дойде изведнъж, не си готов да понесеш известността и тези 3 минути слава

Лилия Маравиля: Когато нещо дойде изведнъж, не си готов да понесеш известността и тези 3 минути слава

Още

 Мариус Куркински: Усетих театъра като начало на едно излитане и скок от този задушаващ бит

Мариус Куркински: Усетих театъра като начало на едно излитане и скок от този задушаващ бит

Коментирай 2

1/1

Проф. Любомир Караджов на Националните театрални награди "Любимец 13" в Димитровград през 2016 г. с актьорите Владо Карамазов и Юлиан Вергов (Снимка: Христо Христов) "Пътят на актьора"

Снимка: проф. д-р Любомир Караджов, автор

Снимка: проф. д-р Любомир Караджов, автор

Снимка: проф. д-р Любомир Караджов, автор

Календар

Препоръчваме ви

"Боян Мага - синът на Симеон" /ОТКЪС/

Легенда за княза-богомил, възкресена от писателката Павлина Павлова и издателство "Захарий Стоянов"

"Горещата" кореспонденция на Иън Флеминг получи "леден" отклик на търг

160-те писма, написани от писателя до любовта на живота му Ан, не намериха своя купувач в Лондон

"Изгубената душа" - книга за ценители на "бавното живеене в забързан свят"

Автори са нобеловата писателка Олга Токарчук и световноизвестната илюстраторка Йоана Консехо

На книжния пазар излезе книгата "Думам ти, щерко. Български празници и обичаи"

Авторката иска да "ориса" българите да харесват нашенската култура

Три любопитни заглавия от библиотеката на "Лексикон"

С всяка книга закупена от издателството подпомагаме българските автори и българската литература, а панаирът на книгата започва от днес