ПОЛЕМИКИ
Красимир Бачков: Акцентът беше в разказа, а те започнаха да бъркат в бельото ми
Критики бяха отправени към националното външно оценяване по български език и литература след 7 клас
Работил съм с Моасие. Тя беше кандидат за вице ако си спомняте. Работихме навремето в Икономедиа, където тя се изяваше като безмозъчна комсомолка и предизвикваше смях сред интелигентните хора с празнословията си. Погледнете нейното т.нар. "творчество" - Господи, това е напълно нечетивен брътвеж на соросоидно мозъче, свикнали цял живот да живее по пътя на най- малкото съпротивление. Въпросната Моасие няма никакво, ама никакво право да раздава оценки. Нейното собствено творчество е покъртителен боклук. Освен това на нея й липсва и най- базово образование, липсва й стандартна колегиалност. Моасие е типичен представител на WOKE идеологията - климатичната ЛГБТ секта, за която бялата раса трябва да изчезне, традиционното семейство е отблъскваща гледка, а човечеството трябва да бъде редуцирано до 500 милиона.
намериха ли нещо там? Като гледам, май отдавна нема никой. Много разбирачи напоследък бе, много салтанат! То не беха експерти от туй МОН, то не беха инспектори и специалисти от образованието в СОС, то не беха РИО-та и дор до двеста идиота, то не беха директорки, крлъговете им от подлизурковци, то не беха шопинг-воаяжи за обмяна на опит и квалификация по европрограми......Е как децата да научат нещо! Но ах, тази пуста инфлация, че и вируси, войната, а и бежанци на главата, не може човек да вдигне глава от работа, ха-ха-ха. И все едни такива загрижени, компетентни, хептен ще ни доизтребят от грижи,ей.Две категории са застрашени от хемороиди - таксиджиите и...въпросните изброени, какво пък, хора сме, и ние сме загрижени за тях, колко ли им е трудно да се придвижат до банкоматите с внесените редовно плътни заплати и допълнителни плащания. Да помогнем, ако им е невъзможно и да ги асистираме, а?
Разказът е непретенциозен, но е добър. На мен ми хареса. Прочетете го, преди да лаете.
Принципно не е редно да се ровим в личността на автора, но признавам, стана ми интересно кой е написал толкова слаб текст. Казвам текст, защото това все пак е някакъв текст, макар и да няма никаква художествена стойност.
Ти "един" ли си или си "никой"? Защото Моасе дава мнение с името си, а ти с какво? Със Задника ли си?
Българите освен да се самоунищожавате друго не можете. Няма проблем, на историята не и пука за вас. Велики цивилизации като маите, поне са оставили паметници които предизвикват захлас, а вие какво ще оставите след себе си , с извинение ?
Какво е бил искал да каже авторът! И се начева проблемът. Беш ли му майката! Каквото е искал - казал го е! Що пък аз трябва да го анализирам! Впрочем, Ботев за мен е един от най-тъпите автори в историята на поезията.
Да те еба в отворения евро анус, щот на майка ти мангалската путка ме е гнус.Такива като тебе най-обичам да бия, ше те еба само ако си мм нагъл:)))ъ
Боклук евтин, за Ботев кой те пита гнидо непоръбена, в гъз празвена.Майка ти ше еба циганска, мастийо
Човекът е написал напълно обективно мнение, споделяно от огромен брой хора,климактерична грозна кифло:)
Прочетох го, в най-добрият случай е посредствен за мен, просто липсва художествен талант на автора. Не знам на какви изисквания отговаря, но явно те са прекалено ниски. И въобще защо е нужна подобна част от изпита не ми е ясно.
"Няма какво да се притеснявам да го кажа - това е един слаб разказ, не е качествена литература. Лошото е, че не е и текст, който може да се използва да се стигне до някакви морални изводи", казва писателката Мария Касимова-Моасе. МОРАЛНИ изводи и "ПИСАТЕЛКАТА" Моасе?! Хи -хи! Въпросната "ПИСАТЕЛКА" може да се изказва МОРАЛНО само за ПРАЙДОВЕТЕ...
Не съм чела разказа, дори не ме интересува. Важното за мен - какво УЧАТ и какво МОГАТ учениците на тази възраст. Виждам, че учат това, което мъчеше години наред моето поколение - какво е искал да каже някой, а не да развиват своята фантазия и сами да напишат разказ. Така също могат да покажат глаголни познания, без да заучават чужди мнения при частни учители.;) Второто, което е още по-лошо, създаването на омраза в национален аспект. Срещу човека написал разказа. И фокусът е вече другаде - не е важно да се учиш да пишеш, а да научиш да критикуваш и мразиш някого. В парламента, на работа, в училище…
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители: