ИЗКУСТВОТО И ПАЗАРЪТ
Може ли да се управлява изкуството?
Международна конференция по проблеми на маркетинга и комуникациите в духовната сфера
Редактор : / 614 Прочита 4 Коментара
АМТИИ „Проф. Асен Диамандиев“ / Снимка: АМТИИИзследователи от САЩ, Русия и България откриват Седмата международна научно-практическа конференция "Управленски и маркетингови проблеми в изкуството" в АМТИИ "Проф. Асен Диамандиев". Тя е единствена по рода си у нас специализирана международна конференция по проблемите на мениджмънта, маркетинга и комуникациите в сферата на изкуството.
Конференцията отваря врати на 15 ноември, петък, в артцентър "Бялата къща" в Стария Пловдив.
Форумът се организира от АМТИИ "Проф. Асен Диамандиев" и магистърските специалности "Артмениджмънт" и "PR на арторганизации", които за своето 16 и съответно - 10-годишно съществуване, изградиха международно призната школа по управление и PR комуникации в сферата на изкуствата.
Конференцията се открива официално в 9.30 и продължава с пленарните доклади на професорите по теория на изкуствата Емилия Константинова и Любомир Караджов, които са сред организаторите на престижното събитие.
В тазгодишния международен форум участват изследователи от САЩ, Русия и четири български висши училища. Освен хабилитирани учени, сред лекторите са и докторанти, мениджъри на театри, арт центрове, международни фестивали и изявени студенти с практически опит.
След анонимно научно рецензиране изнесените на конференцията доклади ще бъдат издадени в сборник, който е представен в Националния референтен списък на съвременните български научни издания с научно рецензиране в НАЦИД.