ЗАД КУЛИСИТЕ
Марион Котияр за женските демони в "Анет"
Актрисата открехва завесата за ролята, в която се налага да пее наистина опера, а филмът можем да гледаме на предстоящата Киномания
Автор: Бен Пиърсън; SlashFilm / 4240 Прочита 0 Коментара

Марион Котияр спечели "Оскар" за ролята, в която пресъздаде Едит Пиаф през 2007 г. във филма "Животът в розово" ("La Vie en rose"). Но в него тя не пееше с истинския си глас. В новия мюзикъл на Леос Каракс "Анет" обаче можем да видим истинския певчески талант на френската актриса. В този филм актрисата играе оперната певица Ан Дефрано, която има бурна връзка с комика Хенри Макхенри, изигран от Адам Драйвър.
Предлагаме ви разговор, в който Марион Котияр разказва за подготовката за тази особена роля, в която се изискват и оперни гласови данни, също така за работата с Адам Драйвър и куклата Анет, която е в ролята на тяхната дъщеря.
- Знам, че сте пяли песните на живо по време на самите снимки на филма "Анет", което е съвсем различен тип работа от това да се записва в студио. Говорили сте и преди за физическия компонент, който е бил от голямо значение докато се подготвяте за тази роля. Но как подготвихте съзнанието си?
- Винаги, когато започвам нов проект, имам нужда от време, в което да се подготвя, макар и никога да не се чувствам напълно готова.
Съзнанието си подготвям най-вече така, че да мога да дам всичко от себе си и да съм способна да го изразя така, както иска режисьорът.
Пресконференция в Кан, Леос Каракс, Марион Котияр (Снимка: Getty Images)
- Какви разговори водихте с режисьора Леос Каракс за героинята Ви във филма? Каква беше визията за Ан на Леос Каракс?
- Когато има добър сценарий, няма нужда от много разговори, тъй като всичко е написано в него. След това вече е моя работа като актриса да пресъздам героинята и да я срещна с публиката. Но Леос ми даде доста материал и също така държеше да ми разкаже колко много Ан е обичала този мъж.
Марион Котияр на кинофестивала в Кан, 10 юли, 2021 г. (Снимка: Getty Images)
Твоите любими заглавия в /market.dir.bg
Той ми изпрати видео на актрисата Роми Шнайдер.
Това е нейно интервю, която дава заедно с друг актьор, но никой не знае, че двамата са влюбени. Начинът, по който тя го гледа, силата, която излъчва, говорейки за неговата игра, гледа го с поглед, изгарящ от любов. Обаче и двамата са в интервю, тя не може да го покаже напълно. Има специфичен баланс между свенливостта ѝ и увереността ѝ, което за мен беше много интересно.
- Все пак имате ли различно отношение към героинята Ви докато е жива и когато умира? Умирайки, тя продължава да съществува като отмъстителен морски призрак.
- Когато ѝ се отнеме животът, ѝ се отнема кариерата, признанието, всичко, за което е работила и е посветила живота си. И тогава виждаш тъмната ѝ страна. Чудовището, което излиза от нея.
Начинът, по който се държи с детето си е напълно погрешен. Героят на Адам Хенри Макхенри манипулира собственото си дете, тя прави същото.
Марион Котияр представя "Анет" на фестивала в Кан, 6 юли, 2021 г. (Снимка: Getty Images)
Тя манипулира детето си, защото в нея се заражда толкова много гняв... Яростта е вътре и трябва да бъде насочена.
Много е интересно как токсичността и негативността се отразяват на хората около теб, хората, които обичаш най-много. Дори и да обичате това дете, ще го нараните, защото вече не сте себе си, защото сте се подали на яростта, разочарованието и страха.
На премиерата на "Анет" в Лос Анджелис, 18 август, 2021 г. (Снимка: Getty Images)
- Какво беше усещането да играете с куклата, детето Анет. Леос казва, че е избрал кукла, защото няма как да намери новородено бебе, което може да пее. Кое е особеното в партньорството с изкуствен актьор?
- Имахме щастието да работим с екип, който разработи всички възрасти на това специално дете. Много репетирахме, особено с куклата. Имаме невероятна сцена, в която аз се въртя и трябва да пея с високи тонове, въртя се, въртя се....в същото време трябва да манипулирам и самата кукла.
Куклата, с която Марион Котияр и Адам Драйвър играят в мюзикъла на Леос Каракс "Анет"
Така трябваше да се сближим още повече. Но начинът, по който тя изразява емоции и когато не я манипулирах аз, беше внушителен, толкова дълбок, толкова красив. Всъщност беше сравнително лесно, макар да не изглежда така. Имаше живот в нея.
Марион Котияр в поредната фотосесия на тазгодишния фестивал в Кан (Снимка: Getty Images)
Ако вярвате в правото си на обективна информация, подкрепете ни.
Вашето дарение от всякакъв размер и по всяко време означава много за нас.
Скъпи читатели,
Днес. повече от всякога. независимата журналистика има нужда от вас.В мисията си да предоставяме обективни, достоверни и навременни новини разчитаме на вашата подкрепа.
Ако вярвате в правото си на обективна информация, подкрепете ни.