Въведете дума или фраза за търсене и натиснете Enter

Коментари

Моцарт не е отровен от Салиери

ВЕЛИКИТЕ ЕВРОПЕЙЦИ

Моцарт не е отровен от Салиери

230 години от смъртта на великия австрийски композитор

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Ами че то се знае отдавна ! Пентагона разполага с доказателства които показват, че Моцарт хайли лайкли е бил отровен с новичок, по указ на Путин.

тъп русофиль си, не си справедлив. По-тъпо та обло от русофиля няма!

А освен това е бил и гей... А може и негър да е бил... Бе изобщо - дайте да разкажем историята в модерен, съвременен вариант!

Добре че не е имало Интернет че на Моцарт щяха да му забранят да публикува каквото и да е не навършил 18 години и щяха да го съдят за престъпления на омразата, антиваксърство и кой знае какво още.

Интересна статия, много благодаря!

Една от литографските продукции към средата на статията (след параграфа, споменаващ филма "Последният замък" с Редфорд и Гандолфини) съдържа изображение на Бетовен, анотирано като снимка на Моцарт.

Моцарт най-вероятно е утрепан от масоните, тъй като във Вълшебната флейта изнася много от техните тайни и ритуали наяве.

Beginning in 1850, Breitkopf began publication of an extended series of collected editions of the works of major composers that centred almost exclusively on the Austro- German school. Completed over a 40-year period, it helped to consolidate the notion of a German musical tradition, and effectively gave "official" recognition to its chosen composers, bestowing upon them the status of a "great" composer and the connotations of prestige and value the title carried with it. Thus, the connotations of greatness that surround the name of Mozart stem from a reputation that was created posthumously, and which was conveniently bolstered by his notoriety as a child prodigy. It is this wrongful inclusion and elevation into the canonic ranks that has led to musical talent being erroneously equated with compositional skill and creative genius — qualities that are neither correlative nor equivalent. This misconception, and the skewed historical perspective it has spawned and influenced, represents one of, if not the greatest transgressions in musical history. It is high time that scholars and Mozartians take off the rose-coloured glasses and view the facts without reference to an image or ideal of the composer which is not only illusory but fraudulent, and give due credit to the real masters of the Classical period. Dr. Pei-Gwen South

ще остане култовата сцена от филма на Милош форман, когато в залата влиза австро-унгарският император и Салиери му казва да пази тишина и да стане прав от пианото, а Мотцарт му отвръща "И какво като е император, да не би в тоалетната да с... мрамор, ха-ха-ха?" с истеричен смях, а всички присъстващи царедворци и блюдолизци са изтръпнали от страх......... След това ксамо Марк Твен и Айнщайн са имали такова чувство за хумор, все пак са гении и могат да си го позволят!

Мариянска, откъде взехте това измислено "тоя мръсен червяк, тоя гнъсен поп" ?! Иван Вазов е написал "тоя мръсен червяк, тоя низък роб" !

Както винаги, всичко, което публикува Емилия Марианска е на ниво, с хубав стил и най-вече написано професионално!

Календар