Въведете дума или фраза за търсене и натиснете Enter

Колко страшен е страхът?

СЪВРЕМЕНЕН ТАНЦОВ ТЕАТЪР

Колко страшен е страхът?

Дългоочакваният първи спектакъл на Gaya Dance Company, CAGED, със световна премиера на 7 септември в Пловдив

CAGED (Снимка: Стефан Н. Щерев)

Всеки, който се интересува от съвременно танцово и театрално изкуство, най-вероятно вече знае, че в началото на септември в Пловдив за първи път ще бъде поставен спектакъла CAGED - дебютната продукция на GAYA DANCE COMPANY.

Трепетно надникваме по време на една от репетициите и макар без осветление и с незавършени декори, ви въвеждаме в творческия процес на дългоочакваната продукцията с великолепните фотографии на Стефан Н. Щерев.

CAGED (Снимка: Стефан Н. Щерев)

Oсновател на пловдивската GAYA DANCE COMPANY e корейският хореограф Пансън Ким, а в дебютния спектакъл на компанията му ще видим танцьорите от Корея Йонгджун Шин и Джийон Янг, както и зашеметяващото изпълнение на награждавания корейски танцьор Бонг Су Ким.

Кoмпозицията и музикалното изпълнение са дело на Емилиян Гацов - Елби и джаз вокалиста Павел Терзийски. Страховете ще оживеят на сцената под формата на майсторски изработени маски от Мариета Големехова и кукли, които оживяват в ръцете на Полина Христова и Стефан Димитров. Сценографията е осъществена от Никола Тороманов, а в края на август от Франция в Пловдив пристига и Каролин Вандам, която ще реализира идеята си за светлинния дизайн на спектакъла, по която работи вече повече от месец.

CAGED (Снимка: Стефан Н. Щерев)

В прегръдката на страха

Страхът е неотменна част от нашето съществуване. Той сякаш винаги е настоящ. Непрестанно се опитваме да го прескочим, смекчим, укторим или отречем. В търсене на противодействащите му сили често попадаме в неговата коварна прегръдка - клетка, изтъкана от собствените ни несигурности.

CAGED (Снимка: Стефан Н. Щерев)

CAGED няма да търси или предлага начини за преодоляване на страха, властващ на умовете ни. Напротив. Спектакълът ще извади наяве многобройните му лица и измерения. Без страх.

Не пропускайте световната премиера на CAGED от GAYA DANCE COMPANY. Първата международна копродукция в областта на съвременния танц, създадена изцяло в Пловдив. Датата е 7 септември, началният час - 19:30. Мястото - голямата зала на Дом на културата "Борис Христов".

Билетите са в продажба в мрежата на EpayGo.

За допълнителна информация следете събитието във Фейсбук.

___

Проектът е продукция на Фондация "ЕДНО за Култура и Изкуства" и се случва в партньорство с Община Пловдив, Министерството на културата на Република България, Media Networks и Европейски Пътища. За повече информация следете Фондация "ЕДНО за Култура и Изкуства" и GAYA Dance Company във Facebook.

Още

Танц срещу безразличие

Танц срещу безразличие

Още

Европейска премиера на ONE DANCE WEEK

Европейска премиера на ONE DANCE WEEK

Още

Танц вместо думи идва от Япония на ONE DANCE WEEK

Танц вместо думи идва от Япония на ONE DANCE WEEK

Още

Извънредни дати за 3 от спектаклите на ONE DANCE WEEK

Извънредни дати за 3 от спектаклите на ONE DANCE WEEK

Коментирай 0

Календар

Препоръчваме ви

"Бурята" на Народния театър открива Международния Шекспиров фестивал в Румъния

На същата сцена ще се представят "Хамлет" на режисьора Деклан Донелан, постановка на Националния театър на Крайова, "Проектът Бурята" на Питър Брук и Мари-Елен Естиен от театър "Ле Буф дю Нор" (Париж), и "Хамлет, танцът на меланхолика" - фламенко спектакъл от Севиля на режисьора Хесус Ерера

Мюзикълът на Алиша Кийс Hell's Kitchen и пиесата Stereophonic водят по номинации за театралните награди "Тони"

Мюзикълът The Outsiders, адаптиран по романа на С. Е. Хинтън и вдъхновен от филма на Франсис Форд Копола от 1983 г., събра 12 номинации

Книгата "Балерината" събира истории от живота на Красимира Колдамова

"... изключителна балерина, необикновена, оригинална, отдадена изцяло на своето изкуство, изкуство като единствен начин на нейния живот. Влюбена до полуда в балета, тя живее чрез това изкуство", казва авторката Гергана Михайлова

Гийом Диоп е първият чернокож премиер-солист на Парижката опера

"Имам усещането за голямо развитие в рамките на една година и това ме кара да се чувствам легитимен, на мястото си", казва балетистът