ПРЕМИЕРА
Нети играе дубльорка на Мария Калас в моноспектакъла си в Театър "Българска армия"
Премиерните дати са 12 и 13 март 2024 г.
Редактор : / 593 Прочита 0 Коментара
В първия женски моноспектакъл в Театър "Българска армия", Нети играе дубльорка на Мария Калас (Снимки: Борис Урумов)Премиера в две поредни вечери - 12 и 13 март на първия женски моноспектакъл в Театър "Българска армия" - "ГЛАС" от Елена Алексиева
Участва: Антоанета Добрева - Нети
Режисьор: Ивайло Христов
Сценография и костюми: Марина Янева
Музика: Дони - Добрин Векилов
плакат и програма - Рада Миладинова
фотограф - Борис Урумов
Плакат и програма - Рада Миладинова
"Миналото стои на пътя ти. Там, където никога не е имало път."
Виктория ГЛАС
"Глас" не е просто пиеса, а преживяване - огледало, в което се отразяват битките и триумфите на всеки артист, който се осмелява да мечтае. "Глас" е една незабравима вечер в театъра, където изкуството и животът се сливат в една история. "Глас" е превръщането на тишината в песен, на сянката в светлина. "Глас" е представление, което вдъхновява зрителя да намери смелост да излезе от сянката и да влезе в собствената си светлина на прожекторите.
Актрисата Антоанета Добрева - Нети се превъплъщава в ролята на Виктория Глас, дубльорката на оперната прима Мария Калас. Чрез образа на Нети навлизаме в психиката на една артистка, разпъната между възхищението и съперничеството, а гласът ѝ отразява бурните емоции на един живот, изживян в периферията на славата.
Виктория Глас, жена с изключително силен характер, ще ви покаже какво е да бъдеш себе си въпреки трудностите, хората около нас и провалите. Ще ви каже, че именно заради тях сме това, което сме и никога не трябва да спираме да следваме собствения си път.
Спектакълът "Глас" навлиза в същността на това какво означава да желаеш живота на някого, когото идолизираш, да стоиш толкова близо, но и толкова далеч от светлината на прожекторите и в крайна сметка да намериш смелост да се изправиш пред страховете си и да прегърнеш собствената си идентичност. Това е история за битките, в които се предаваме, преди да се бием, за цената на преследването на сянката на гения и за дълбокото освобождение, когато се научим да обичаме себе си отново.