Въведете дума или фраза за търсене и натиснете Enter

"Soft Things": Винаги пази думите си меки и сладки, в случай че ти се наложи да ги изядеш

СЪВРЕМЕНЕН ТАНЦ И ПЪРФОРМАНС

"Soft Things": Винаги пази думите си меки и сладки, в случай че ти се наложи да ги изядеш

Пърформансът на Ива Свещарова и немската изпълнителка и хореограф Розе Беерман прави своята премиера в ДНК

"Soft Things" (Снимка: Щефани Кулиш / Графичен дизайн: Лиса Клинкенберг)

"Винаги пази думите си меки и сладки, в случай че ти се наложи да ги изядеш". Това е едно от посланията, което носи новото представление "Soft Things", реализирано и изпълнено от Ива Свещарова и немската изпълнителка и хореограф Розе Беерман.

Представлението грациозно ще Ви преведе през процеса на трансформация на две тела към постигане на свръх-мекота.

В ДНК-пространство за съвременен танц и пърфоманс проектът ще бъде представен за пръв път на 27 февруари от 19:00 ч. и ще се играе отново на следващия ден - 28 февруари от 19:00 ч.

"Soft Things" (Снимка: Щефани Кулиш / Графичен дизайн: Лиса Клинкенберг)

В "Soft Things" две тела пътуват през всевъзможни форми на съществуването, за да изучат откъде идва разбирането за привидното припокриване между женствеността и мекотата. Мекотата винаги се мисли едновременно като качество със силно символично значение, но и като основна характеристика на тялото и телесното - независимо дали то е човешко или не.

На асоциативно ниво мекотата се обвързва както с пластичност, ранимост и деликатност, така и с гъвкавост и подчиняемост, поради което тя често се приема за изцяло женско качество. Заради това в представлението "Soft Things" две тела преминават през суров процес, който ги превръща в меки нещица.

Драматургията е дело на Фрауке Хавеман, а сценографията и костюмите - на Ане Хорни. За музиката се грижи Емилиан Гацов - Елби, а за осветлението и звука - съответно Роза Вернеке и Иван Барч.

Проектът "Soft Things" е продукция на Културна фондация А25, в партньорство с ДНК - пространство за съвременен танц и пърформанс, Национален дворец на културата, TATWERK | Performative Forschung, Aula im Milchhof e.V., резидентска програма schloss broellin e.V. С финансовата подкрепа на Hauptstadtkulturfonds и Министерство на културата на Република България.

Билети за спектакъла на 27 февруари може да закупите от касите на Билетен център - НДК и онлайн ТУК

Билети за спектакъла на 28 февруари може да закупите от касите на Билетен център - НДК и онлайн ТУК

Още

Смейте се! Плачете! Крещете! в "Произведени за щастие"

Смейте се! Плачете! Крещете! в "Произведени за щастие"

Още

"A Better Life" на Ива Свещарова, Вили Прагер и Мартин Щиферман - първо в София

"A Better Life" на Ива Свещарова, Вили Прагер и Мартин Щиферман - първо в София

Още

"Съвършено розово" -  удоволствието, желанието и еротичната фасцинация

"Съвършено розово" - удоволствието, желанието и еротичната фасцинация

Още

Спектакълът "Shamebox" от програмата на ДНК с "Икар 2018" за съвременен танц и пърформанс

Спектакълът "Shamebox" от програмата на ДНК с "Икар 2018" за съвременен танц и пърформанс

Коментирай 1

Календар

Препоръчваме ви

„Бурята“ на Народния театър открива фестивал в Румъния

На същата сцена ще се представят "Хамлет" на режисьора Деклан Донелан, постановка на Националния театър на Крайова, "Проектът Бурята" на Питър Брук и Мари-Елен Естиен от театър "Ле Буф дю Нор" (Париж), и "Хамлет, танцът на меланхолика" - фламенко спектакъл от Севиля на режисьора Хесус Ерера

Мюзикълът на Алиша Кийс Hell's Kitchen и пиесата Stereophonic водят по номинации за театралните награди "Тони"

Мюзикълът The Outsiders, адаптиран по романа на С. Е. Хинтън и вдъхновен от филма на Франсис Форд Копола от 1983 г., събра 12 номинации

Книгата "Балерината" събира истории от живота на Красимира Колдамова

"... изключителна балерина, необикновена, оригинална, отдадена изцяло на своето изкуство, изкуство като единствен начин на нейния живот. Влюбена до полуда в балета, тя живее чрез това изкуство", казва авторката Гергана Михайлова

Гийом Диоп е първият чернокож премиер-солист на Парижката опера

"Имам усещането за голямо развитие в рамките на една година и това ме кара да се чувствам легитимен, на мястото си", казва балетистът