Въведете дума или фраза за търсене и натиснете Enter

30 хиляди молива се превръщат в уникална люлка-стол

ПИНИЗИ

30 хиляди молива се превръщат в уникална люлка-стол

С изключително търпение Билал Асиф от Пакистан се кани с творбата си да кандидатства за Гинес

Пакистанецът Билал Асиф майстори люлка-стол с помощта на 30 хиляди молива, нарязани на 100 хиляди парчета, с която ще кандидатства за рекорд на Гинес, предава Франс прес, цитирана от БТА.

Агенцията отбелязва, че в своята работилница в гр. Карачи, търпеливият пакистанец твори истинско произведение на изкуството с любов към всеки детайл. В четирите края на градинското съоръжение са поставени четири греди с формата на гигантски цветни моливи. Цялостната композиция е издържана в пастелните цветове, характерни за изкуството в южната част на Азия.

"Моята цел не беше само да поставя световен рекорд, но държах люлката да бъде с възможно най-голяма художествена стойност", гордо заявява кандидатът за Гинес рекорд. За направата на изделието си той използва само един инструмент - острие от бръснач.

Билал Асиф възнамерява да подаде заявка за световното си постижение до месец януари 2019 година.

Коментирай 1

Календар

Препоръчваме ви

Художествената академия с изложба в Имперския музей на изкуството в Пекин (галерия)

Експозицията е част от събитията "Пътят на коприната, среща по пътя на коприната. България - Китай"

2 в 1! ЧАПКЪНиада & ТЕНЕВижън

Изложбата малка пластика и фотография на проф. Георги Чапкънов и Иван Тенев беше открита в столичната галерия-музей "Класика"

Скулпторът Крум Дамянов - с изложба на открито в атриума на "Квадрат 500"

Изложбата е част от програмата "Българските художници днес" на Националната галерия

Малките акварели на Вежди Рашидов в новата галерия на Волен Сидеров

С изложбата "Вежди - малкият акварел" беше открита "Стил 2"

Автентични мигове от най-черните страници на най-новата ни история

Повечето от фотографите, които са заснели тези снимки, са заплатили висока цена за гражданската си позиция

Как в действителност е изглеждал Христос?

Доминиращият образ на Спасителя от западната живопис се различавал от истинския