Въведете дума или фраза за търсене и натиснете Enter

30 хиляди молива се превръщат в уникална люлка-стол

ПИНИЗИ

30 хиляди молива се превръщат в уникална люлка-стол

С изключително търпение Билал Асиф от Пакистан се кани с творбата си да кандидатства за Гинес

Пакистанецът Билал Асиф майстори люлка-стол с помощта на 30 хиляди молива, нарязани на 100 хиляди парчета, с която ще кандидатства за рекорд на Гинес, предава Франс прес, цитирана от БТА.

Агенцията отбелязва, че в своята работилница в гр. Карачи, търпеливият пакистанец твори истинско произведение на изкуството с любов към всеки детайл. В четирите края на градинското съоръжение са поставени четири греди с формата на гигантски цветни моливи. Цялостната композиция е издържана в пастелните цветове, характерни за изкуството в южната част на Азия.

"Моята цел не беше само да поставя световен рекорд, но държах люлката да бъде с възможно най-голяма художествена стойност", гордо заявява кандидатът за Гинес рекорд. За направата на изделието си той използва само един инструмент - острие от бръснач.

Билал Асиф възнамерява да подаде заявка за световното си постижение до месец януари 2019 година.

Коментирай 1

Календар

Препоръчваме ви

Три красиви къщи със сводести тавани кацнаха на брега на Оахака в Мексико

Архитектурното студио Ambrosi Etchegaray даде живот на проекта "casa volta"

Банкси закрива изложбената си зала, след като тя работи по-малко от 2 седмици

Проектът на стрийт художника "Брутен вътрешен продукт" неочаквано се появи в лондонския квартал Кройдън в началото на този месец

Фотограф влезе тайно в света на Дисни

Луиджи Кемо Воло съжителства с любимите си анимационни герои

Магнетични снимки разкриват древните чудеса на Египет още през 19-и век

Вижте част от тези интересни творби на историческата фотография

Фреска на биещи се гладиатори бе открита в Помпей

Добре запазената стенопис е поредната изключителна находка на археолозите в древния римски град

Тиеполо - най-добрият художник от Венеция

Галерия "Staatsgalerie" в Щутгарт представя цялото творчеството на художника по повод 250-годишнината от смъртта му