РАСТЕ, НО НЕ СТАРЕЕ
Вече 119 години трамваен звън оглася софийските улици
На 14 януари 1901 г. в София тръгва първият трамвай и България се нарежда сред все още малкото европейски държави, които използват електрически градски транспорт
Една от първите столици в Европа с електрически трамвай, времето на "българското икономическо чудо" на дедо Фердо...Възход до 1944 г., после държавата България изчезна. И днес още не се е появила, това сега е мутация на ГМО-то, наречено НРБ.
Икономическото чудо е до Балканските войни, тогава е построен Военният клуб, Народният театър, Храм "Св. Александър Невски", Университета, Художественото училище. Градинката пред Военния клуб е много по-хубава през 20-те години на снимката отколкото сега.
Георги Жечев - първият ватман 1901г.
Какъв възход има до 1944 г. България бе гуджук ? Пътища ли, канализации ли, вода ли. Комунизмът ги направи. Кой беше видял до 1945 г. вода лайно да бута в тази ограбена от немците селска държава с разпърчосана дребна собственост.Американци и англичани са търсили маса време едно структуроопределящо предприятие, за да го бомбардират, но такова в България не намерили. Комунизмът построи 8 царски Българии, които боклуци като теб продадоха и станаха милионери
Трябва да пуснат разни ретро трамваи, да въртят постоянно, както са в Милано например.
Фандъкова е на път да ликвидира трамвайния транспорт и да ни прати всички под земята, в метрото.
В началото на ХХ в. Княжево е изглеждало по-добре от сега.
селяните са си седяли по селата, а в София са идвали само много интелигентни и образовани хора. А конкретно "Княжево"идва от "княз", т.е. е бил един от най-елитните квартали.
Откровено ще кажа, че няма как да разберът пришълците грозната промяна която предизвикаха. Няма ги вече пикниците по поляните на "Овча купел", Веселите компании из "Ловния парк", дългите вечери на двора с биричка и салата при вуйчо в къщата на прадядо.....Цяла книга може да напише по темата.
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители: