Въведете дума или фраза за търсене и натиснете Enter

Спектакъл-сън откри OPERA OPEN 2020 в Античния театър в Пловдив

OPERA OPEN 2020

Спектакъл-сън откри OPERA OPEN 2020 в Античния театър в Пловдив

Изпълнени бяха произведения от Бах, Вивалди, Муре, Глук, Моцарт, Бетовен, Верди, Белини, Чилеа, Месиан, Орф, Арнаудов

Сцена от спектакъла "Вратите на съня" (Снимка: Александър Богдан Томпсън)

OPERA OPEN 2020 беше открит официално с концерт-спектакъла ВРАТИТЕ НА СЪНЯ с произведения от Бах, Вивалди, Муре, Глук, Моцарт, Бетовен, Верди, Белини, Чилеа, Месиан, Орф, Арнаудов в Античния театър в Пловдив.

Спектакъл-сън, отразяващ духа на необичайните обстоятелства, в които живеем и творим. Разчупващ тишината и едновременно отдаващ й почит. Стилен, овладян, извън клишето... С визионерски поглед, който обединява артисти и публика чрез музикална естетика, и с респект към енергията на древната сцена в Пловдив.

Сцена от спектакъла "Вратите на съня" (Снимка: Александър Богдан Томпсън)

Сцена от спектакъла "Вратите на съня" (Снимка: Александър Богдан Томпсън)

Диригент - Диан Чобанов, Режисьор - Нина Найденова, Хормайстор - Драгомир Йосифов, Хореограф - Мариана Крънчева, Сценография и мултимедия - Петко Танчев, Костюми - Николина Костова - Богданова, Солисти: Камен Чанев - гост, Зорница Иларионова - цигулка - гост, Анет Артинян - виолончело, Кирил Пенчев - кларинет, Мариана Крънчева - танц, Август Методиев, Александър Носиков, Вера Гиргинова, Георги Султанов, Евгений Арабаджиев, Евгения Ралчева, Ива Ананиева, Крум Гълъбов, Марияна Панова, Марк Фаулър, Момчил Караиванов, Светлана Иванова, Свилен Николов, Станислава Момекова, Таня Иванова. Хор, Оркестър и Балет на Опера Пловдив.

Сцена от спектакъла "Вратите на съня" (Снимка: Александър Богдан Томпсън)

Сцена от спектакъла "Вратите на съня" (Снимка: Александър Богдан Томпсън)

Концепцията за обърната перспектива на Античния театър ще видим и в "Поетите и музиката" на 17-ти и 18-ти юли.

Пълна програма на фестивала може да видите ТУК

Сцена от спектакъла "Вратите на съня" (Снимка: Александър Богдан Томпсън)

Сцена от спектакъла "Вратите на съня" (Снимка: Александър Богдан Томпсън)

Сцена от спектакъла "Вратите на съня" (Снимка: Александър Богдан Томпсън)

OPERA OPEN 2020 се откри при стриктно спазване на противоепидемичните мерки, с отговорна грижа за здравето на зрителите и на артистите! Публиката, настанена на самата сцена и на секторите А и F бе ограничена до 350 души, настаняването се извърши на отворени врати 85 минути преди началото на спектакъла, а напускането на Античния театър бе модерирано от водещ, за да се избегнат струпвания.

Още

"Риголето" от Верди открива сцена "Римски площад" в Киноцентър Бояна

"Риголето" от Верди открива сцена "Римски площад" в Киноцентър Бояна

Още

Софийската опера очаква своята публика на сцена "Римски площад" в Киноцентър Бояна

Софийската опера очаква своята публика на сцена "Римски площад" в Киноцентър Бояна

Още

Соня Йончева ще подкрепи млад български певец

Соня Йончева ще подкрепи млад български певец

Още

Примата Райна Кабаиванска ще представи свой майсторски клас на OPERA OPEN 2020

Примата Райна Кабаиванска ще представи свой майсторски клас на OPERA OPEN 2020

 

 

Коментирай 0

Календар

Препоръчваме ви

Емил Марков и Керана – един неочакван тандем в театралната комедия „Всяка първа сряда“

Премиерата на пиесата от Щефан Фьогел в София ще бъде на 7 април на сцената на „Théatro отсам канала“

Топлоцентрала среща българските артисти с професионалисти от цял свят

От 12 до 15 юни българските артисти ще се срещнат с над 530 организации и творци от цял свят по време на годишната среща на IETM

Бургаската опера ще бъде в ритъма на валса с "Виенска кръв" във вторник

Под палката на Деян Павлов, вглавните роли дебютират Нона Кръстникова и Яни Николов в оперетата на Йохан Щраус-син по режисура на Марио Николов

Ерендира на Маркес оживява в моноспектакъл

"Излишни са опитите да се каже нещо ново за творчеството на Габриел Гарсия Маркес. Затова пиесата "Ерендира" по едноименната новела е само един по-различен прочит на откровения реализъм на Маркес", казват от екипа на представлението

Transformability: Forever [донякъде мюзикъл] или възможно ли е един философски текст да се танцува?

Авторският пърформанс на Вили Прагер е провокиран и вдъхновен от едноименната статия на философа Боян Манчев, в която той разисква отношенията между съвременното консуматорско общество, с неговата все по-изострена "пърформативност" и танца, в контекста на капитализма и глобалната пазарна икономика