Въведете дума или фраза за търсене и натиснете Enter

Небойша Брадич - очарован от нашия Музикален театър

СВЕТОВНИ ЗВЕЗДИ - НА РОДНА СЦЕНА

Небойша Брадич - очарован от нашия Музикален театър

Сръбският режисьор работи у нас по мюзикъла "Цигулар на покрива", чиято премиера предстои

Режисьорът Небойша Брадич / Снимка: Музикален театър

Сръбският театрален режисьор Небойша Брадич, който ще постави в Музикалния театър "Цигулар на покрива", не пести похвали за българските артисти пред медиите в родината си. Брадич е у нас по покана на директора на театъра Марияна Арсенова. В последните месеци той репетира усилено с трупата на Музикалния театър върху мюзикъла "Цигулар на покрива", чиято премиера се очаква на 24, 25, 26 и 31 януари на сцената на Музикалния театър.

Репетиция на "Цигулар на покрива" в Музикалния театър / Снимка: Музикален театър

Още

Музикалният театър "качва" "Цигулар на покрива" през януари

Музикалният театър "качва" "Цигулар на покрива" през януари

Брадич работи за първи в България и по думите му бил изумен не само от таланта на артистите ни, но и от организацията на цялостния процес по реализацията на спектакъла.

"Световният хит "Цигулар на покрива" ни описва едно общество, което дори в нещастието запазва своите устои и намира смисъл да прославя и да се радва", казва режисьорът Небойша Брадич за мюзикъла. Затова този разказ е смешен и тъжен, в него има и лудост - всичко, което е характерно за човешката природа. Това прави "Цигулар на покрива" една универсална творба", допълва той.

"Цигулар на покрива" / Снимка: Музикален театър

За работата си в България режисьорът споделя пред сръбските медии:

Още

Култовият мюзикъл "Цигулар на покрива" се завръща

Култовият мюзикъл "Цигулар на покрива" се завръща

"В Музикалния театър попаднах на екип от посветени творци. Знаех, че българите имат отлични певци и актьори и работата ми тук абсолютно го потвърди. В Музикалния театър работя с един наистина всеотдаен ансамбъл. За премиерата на "Цигулар на покрива" имаме много интензивен творчески процес с колектива на театъра, който наброява около 400 служители - солисти, хор, оркестър, балет и технически служби."

Хорът на Музикалния театър / Снимка: Музикален театър

Брадич казва, че с удоволствие приел поканата да работи в театър, който има в репертоара си наред с класическите оперетни заглавия като "Прилепът", така и най-доброто от световния мюзикъл като "Фантомът на операта", "Булевардът на заледа", "Котки" и др.

Небойша Брадич / Снимка: "Новости", Сърбия

Още

Марияна Арсенова повдига завесата на Музикалния театър - сърбин поставя "Цигулар на покрива"

Марияна Арсенова повдига завесата на Музикалния театър

Пред сръбското издание "Новости" режисьорът дава за пример българите:

"От българите можем да се научим как се обича театъра. Билетите за представленията са разпродадени за месеци напред. Изглежда там съществува истинска потребност за театър, докато при нас отношението е по-скоро "Ами, хубаво е да го има". Ние навсякъде трябва да изтъкваме колко е важна културата. Най-ценни са инвестициите в изкуството, в историческото наследство и в медиите", убеден е Брадич.

Режисьорът Небойша Брадич и асистент-режисьорът Александър Мутафчийски / Снимка: Музикален театър

Небойша Брадич е популярен театрален режисьор. Поставил е над 90 пиеси в театрите на Сърбия, Босна, Хърватия, Словения и Гърция. Режисирал е и много опери, балети и мюзикъли. Бил е режисьор и директор на редица сръбски театри, сред които на Националния театър в Белград, театъра на Крушевац, Ателие 212 и Драматичния театър в Белград. Бивш министър на културата на Сърбия в периода 2008 - 2011 година. В момента е главен редактор на Културната програма на Сръбската национална телевизия.

Небойша Брадич / Източник: "Новости", Сърбия

Не пропускайте срещата с един от шедьоврите на световния мюзикъл на сцената на Музикалния театър! "Цигулар на покрива"! Премиерни представления: на 24, 25, 26 и 31 януари.

Тодор Велков в ролята на Мотъл и Весела Делчева в ролята на Цейтъл, в сцена от "Цигулар на покрива" / Снимка: Музикален театър

Следващи дати: 1, 2, 6, 7, 8 и 9 февруари.

Дъщерите на Тевие: Цейтъл / Весела Делчева/, Ходъл / Десислава Николова/ и Хава / Християна Лоизу/ Снимка: Музикален театър

Билети на сайта на Музикалния театър  и на касата на театъра.

Още

Култовият мюзикъл "Клетниците" за първи път на българска сцена

Култовият мюзикъл "Клетниците" за първи път на българска сцена

Още

Орлин Горанов и Мариан Бачев в главните роли на мюзикъла „Да пееш под дъжда“

Орлин Горанов и Мариан Бачев в главните роли на мюзикъла „Да пееш под дъжда“

Още

Най-доброто от световния мюзикъл с Люси Дяковска

Най-доброто от световния мюзикъл с Люси Дяковска

Още

"Най-доброто от Андрю Лойд Уебър" за първи път в България със звезди от европейските мюзикъл сцени

"Най-доброто от Андрю Лойд Уебър" за първи път в България със звезди от европейските мюзикъл сцени

 

 

 

Коментирай 1

Календар

Препоръчваме ви

Емил Марков и Керана – един неочакван тандем в театралната комедия „Всяка първа сряда“

Премиерата на пиесата от Щефан Фьогел в София ще бъде на 7 април на сцената на „Théatro отсам канала“

Топлоцентрала среща българските артисти с професионалисти от цял свят

От 12 до 15 юни българските артисти ще се срещнат с над 530 организации и творци от цял свят по време на годишната среща на IETM

Бургаската опера ще бъде в ритъма на валса с "Виенска кръв" във вторник

Под палката на Деян Павлов, вглавните роли дебютират Нона Кръстникова и Яни Николов в оперетата на Йохан Щраус-син по режисура на Марио Николов

Ерендира на Маркес оживява в моноспектакъл

"Излишни са опитите да се каже нещо ново за творчеството на Габриел Гарсия Маркес. Затова пиесата "Ерендира" по едноименната новела е само един по-различен прочит на откровения реализъм на Маркес", казват от екипа на представлението

Transformability: Forever [донякъде мюзикъл] или възможно ли е един философски текст да се танцува?

Авторският пърформанс на Вили Прагер е провокиран и вдъхновен от едноименната статия на философа Боян Манчев, в която той разисква отношенията между съвременното консуматорско общество, с неговата все по-изострена "пърформативност" и танца, в контекста на капитализма и глобалната пазарна икономика