ТАЙНИТЕ НА НАЙ-ГОЛЕМИТЕ
Представяме ви 10 велики двойкаджии
Пушкин плачел в часовете по аритметика, Чехов бил повтаряч
че има такива и в крайна сметка оценките не са всичко. От друга страна, все пак бройката на двойкаджиите, които бичат в дъскорезницата не е за подценяване.
ако им да четат непознат текст в парламента повечето дървари ще се справят без проблеми
Ха-ха! Айнщайн е бил всичко друго, но не и двойкаджия. Като се вземе предвид, че като ученик е печелил доста състезания по математика и физика, и тройкаджия не ще да е бил.. Поне по два предмета ще да е имал силен успех...
Да, Айнщайн не е бил двойкад им, но е бил ...тройкаджия и действително е бил много слаб по математика. Години по-късно се заема с математиката заради теотиите във физиката.
Определено не разбирам смисъла на статията! Едно е ясно...че генийте не са като всичко останали хора, но и далеч не всички хора са гениални, нали така? Това че Айнщайн е имал тройки по математика също е вярно, но по-късно се заема с вишата математика и превъзходно се справя с нея, което е видно от книгите му. Една стара мъдрост, казва- Човек се учи докато е жив. Проблемите ни в днешни дни идват от това, че ...хорат не искат да учат и им се втълпява, че ако играя тото, все един ден ще спечелят! Но и с тото е като с гениите...един на няколко стотици милиона!
Още едно доказателство, че сегашната система на обучение няма как да "прояви" своите гении. Всички наравно трябва да се доказват по всички предмети, а би било редно да се набляга на предметите, по които децата имат успех и да държат матура именно по тях. Ако е необходимо да се профилират в съответни паралелки от 5-ти клас, с възможност за преместване, в случай на промяна на интересите. Останалите предмети да са за обща култура с оценка рпеминал или не.
Сбъркана работа! Значи надаренатa личност, геният, която идва на този свят с определен темплейт/матрица/съдба, която трябва да се реализира, ще го оценяваме с критериите на учебните програми създадени за масовия материал, целта на които програми е да създадат от м. материал ефективен и послушно изпълняваш задачите, от които зависи безаварийното движение на коилелото на държавния организъм. И вие искате да вкарате в тази схема гения?! Безумци!...
Това не е вярно. Объркването идва от системата за оценяване използва по времето на Айнщайн и днес. Да, не е бил силен по математика, но е бил посредствен ученик.
Всъщност не е имал тройки по математика. напротив, сравял се е доста добре. Що касае висшата математика, получавал е доста помощ при работата си върху уравненията :)
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители: