Въведете дума или фраза за търсене и натиснете Enter

Какво можем да гледаме на учебните сцени на НАТФИЗ

НА ТЕАТЪР В НАТФИЗ

Какво можем да гледаме на учебните сцени на НАТФИЗ

Атрактивни предложения през януари

Сцена от спектакъла "Хаос" (Снимка: Театър НАТФИЗ)

Ето спектаклите, които можем да гледаме:

На ГОЛЯМА СЦЕНА, 19.00 ч.

13. I., 19. I. ПРЕМИЕРА - ПОСЕЩЕНИЕТО НА СТАРАТА ДАМА от Фридрих Дюренмат, постановка Дамян Тенев, клас проф. Пламен Марков

14. I., 26. I., ТАНГО от Славомир Мрожек, постановка Пламен Марков, клас проф. Пламен Марков

"Скоро отново прочетох Мрожек и установих, че той е по-актуален от всякога. Когато пък прочетох пиесата "Танго" на студентите си от НАТФИЗ, за да разбера дали ще им хареса за дипломно представление, отзивите бяха повече от възторжени и благоприятни. Дано и храбрата ни публика, престрашила се в тези трудни времена да си общува с нас, прецени същото. Дано Мрожек стигне до новата си публика, защото има смисъл да се потопим в света на този ироничен, парадоксален, мъдър, магически поляк, гражданин на света."
проф. Пламен Марков

Купи билет16. I., 28. I. СУМАТОХА от Йордан Радичков, постановка Ивайло Христов, клас проф. д-р Ивайло Христов

Та на въпроса: Защо "Суматоха"? Ще отговоря: А, защо не? Тя и без това, почти, е зачената във ВИТИЗ! Приятно гледане!" 
проф. д-р Ивайло Христов

20. I., СОЛУНСКИТЕ СЪЗАКЛЯТНИЦИ от Георги Данаилов, постановка Анастасия Събева, клас доц. д-р Пенко Господинов, клас доц. д-р Пенко Господинов, випуск 2016/2020

Спектакълът е носител на наградата "НАТФИЗ НАЙ-НАЙ-НАЙ" 2020, в категория "Драматичен театър"

"Мисля, че тъкмо тази пиеса, поставена в съвременния ни свят е вълнуваща, защото ни изправя пред въпроси за собствената ни свобода и стремежи и жертвите, които сме склонни да направим за тях. Дали убежденията, стигащи до фанатизъм оправдават престъпленията, макар и извършени в младежки копнеж към химерни измерения на съществуване. Можем ли да оправдаем солунските атентатори в техния възторг или трябва да се учим от грешките на историята?

Или е по-добре да изживеем живота си през призмата на страха и невъзможността? Смятам, че въпросите и чувствата, които повдига пиесата биха вълнували българския народ дълго след написването ѝ, а фактът, че е поставяна успешно неколкократно до днес само затвърждава нейната висока стойност в българската драматургия и я превръща в добра възможност за студентите в реализиране на творческия им потенциал." 
Анастасия Събева

21. I., 29. I., ROAD TO HELL, автор и постановка Ованес Торосян, клас проф. д-р Ивайло Христов

Сцена от спектакъла "ROAD TO HELL" (Снимка: Театър НАТФИЗ)

"Всеки от нас има предначертан път. Някой го определят като съдба, други като карма, а трети го смятат за личен избор. Понякога ние сме безсилни да изберем правилните пътища на своя живот. Понякога бъркаме. А понякога можем да объркаме пътя безвъзвратно. А дали пък, нашата трагедия може да се превърне в нечий Рай? Може би. А какво оставяме след себе си като следи, вървейки по този, нашия си път? Дали не влизаме в траекториите на други, чужди пътища, припознавайки ги или присвоявайки ги за нас? Склонни ли сме да отстъпим своя път на другиго, и в този случай, къде попадаме ние?

Една история за изгубеното щастие, в търсенето на Рая."
Ованес Торосян

22. I., 23. I., ПЕПЕЛИЩЕ, автор и постановка д-р Александър Манджуков, клас доц. Ясен Вълчанов

Сцена от спектакъла "Пепелище" (Снимка: Театър НАТФИЗ)

"Спектакълът "Пепелище" инспириран от съвременната приказка "Пепеляшко" от Пиерет Фльосио е диалог между послания от приказката и ежедневната динамика в емоционалния живот на човека, с коментар за фантазното в любовта. Провокирани от емоционалния свят на персонажите, студенти и творчески екип се впускат в себеизследване на съкровени човешки търсения за утопията - щастие. Темите движещи спектакъла са свързани с антагонизма в моралните устои на различните хора, със сполуките и пораженията им. Танцовият прочит на съвременната приказка откроява хвърчащи "въглени" от семейното "огнище", а абстрактните изразни средства на танца препращат асоциации, като белег от тлеещ копнеж..."
д-р Александър Манджуков

27. I., БЪЛГАРСКА МИСТЕРИЯ, либрето проф. д-р Станислав Семерджиев, постановка д-р Маргарита Божилова, клас доц. Александра Хонг, випуск 2016/2020

Сцена от спектакъла "Българска мистерия" (Снимка: Театър НАТФИЗ)

Спектакълът е носител на "Награда за ярки постижения в областта на културата за 2020" на Столична община

"Българска мистерия" е спектакъл за мисията на личността, за лутането между доброто и злото, между призванието и желанията, между "трябва" и "искам" - пресъздаден с най-красивите и чувствени сценични средства - танца, пластиката и пантомимата.
проф. д-р Станислав Семерджиев

СЦЕНА 47, 19.30 ч.

5. I., 14. I., ОТРОВАТА НА ЛЮБОВТА по романа на Ерик-Еманюел Шмит, постановка Мартин Киселов, клас проф. д-р Ивайло Христов

"Скъпа ми Рафаел, знай, че има хиляди и милиони Терънсовци, защото ние, момичетата, ги създаваме. Ние оставяме бактерията на един единствен поглед да проникне в нас. След това болестта се развива и ни отнема разума, отрупва момчето с лаври, които то повече или по-малко не заслужава, с качества, които не притежава и ни убеждава, че нашето щастие и дори нашето спасение минават през неговите обятия".
Е. Е. Шмит

7. I., 15. I., НЕЧИСТАТА от Нина Садур, по мотиви от повестта на Н. В. Гогол "Вий", постановка Калин Ангелов, клас проф. Пламен Марков

Сцена от спектакъла "Нечистата" (Снимка: Театър НАТФИЗ)

Мистично фантастична приказка, за онова тайнство във взаимоотношенията между мъжа и жената, което понякога стига до демоничност и унищожение.

9. I., 26. I. проектен спектакъл, ХАОС, автор и постановка Елена Господинова, клас доц. Ясен Вълчанов

Темите в спектакъла изследват човека в модерното общество и метаморфозите, които той преживява, начина по който ги приема или им се противопоставя. Как могат да бъдат променени начините на общуване в една ситуация, в която някой е бил променен без това да зависи от него? Като сила, която пренаписва живота, карайки ни да се чувстваме като герои от книга, завихрена от своя писател. Какво се случва на такива хора тук и сега?

Целта е да достигнем до нови състояния, за да опознаем по-добре собствения си механизъм на действие. Използва се художествения език на тялото чрез: съвременен танц; релийз техники; контактна импровизация; основи на класическия танц, съчетано с мимика, жест и драматичен театър.
Елена Господинова

20. I., 23. I. ПРЕМИЕРА, КАРНАВАЛНА НОЩ, постановка Людмила Стоин, клас проф. Здравко Митков

21. I., 28. I., КУКЛИ СМЕ НИЕ от Георг Бюхнер, постановка Елица Йовчева, клас проф. Пламен Марков

Сцена от спектакъла "Кукли сме ние" (Снимка: Театър НАТФИЗ)

Купи билет"Кукли сме ние" прави "комитрагичен"* разрез на едно куклено общество, в което общовалиден модел на поведение както на средностатистическия гражданин, така и на органите на властта, е бягството от отговорност. Съвсем логично се поражда и следният въпрос: ако властимащите в една държавна структура са неспособни да стигат до логични съждения и решения, ако народът е пасивен и ленив, ако младите хора целенасочено избягват да се ангажират с лични позиции по важни социални и обществено значими въпроси, като тенденциозно прехвърлят отговорността към "по-можещите" и "по-знаещите", тогава Кой е този, който трябва да мисли и решава вместо тях?

"Кукли сме ние" е носталгичен поглед назад към забравените романтични идеали и ценности, но също и критично напомняне за едно Друго присъствие, което често призоваваме или игнорираме, в зависимост от личните си интереси - това на Всевиждащия художник, скици от чийто мащабен проект сме всички ние. Как ли се отнася Той към безразборните проявления на нашата "свободна воля"?
Елица Йовчева

ЯНУАРИ

Куклен театър НА НАТФИЗ
9. I., 11.00 ч., 30. I., 11.00 ч., ПРИКАЗКИ ЗА ХИТЪР ПЕТЪР за деца над 5 години, по български народни приказки, постановка проф. Боньо Лунгов, режисура доц. д-р Константин Каракостов, ас.Мариан Рангелов, и ас. Любомир Генчев, клас проф. Боньо Лунгов

Сцена от спектакъла "Приказки за Хитър Петър" (Снимка: Театър НАТФИЗ)

Купи билетЕдин от любимите герои в българския фолклор оживява в спектакъла "Приказки за Хитър Петър". Беден, но умен и справедлив, той ще направи за смях всеки алчен богаташ, завистлив съсед или високомерен скъперник.

Наситено с много смях, автентичен български фолклор и забавни истории, представлението не само ще забавлява малки и големи зрители, но ще им поднесе и важни поуки за ценностите в живота.

16. I., 11.00 ч. за деца над 5 години, 23. I., 11.00 ч. ПРЕМИЕРА състав "Б"1, МОМЧЕ И ВЯТЪР, драматизация Илия Деведжиев, режисьор Тодор Вълов, клас проф. Боньо Лунгов

В спектакъла класическата народна приказка е обогатена с нови ситуации и герои. Полето, Гората, Планината и Дяволът ще застанат на пътя на момчето. Как преминава то през тях и успява и стига ли вятъра, ще разберете сами. 

Куклен театър НАТФИЗ, ул. "Стефан Караджа" № 20

Билети може да закупите от касата на Театър НАТФИЗ, (ул. "Г. С. Раковски" №108А, тел. 02/ 9231 303, работно време: вторник-събота, от 10.30 ч. до 19.30 ч., обедна почивка: 13.00-14.00 ч.)

Още

Дипломант на НАТФИЗ е в селекцията на "Берлинале 2021"

Дипломант на НАТФИЗ е в селекцията на "Берлинале 2021"

Още

Четирима преподаватели от НАТФИЗ - номинирани за наградите "ИКАР" 2020

Четирима преподаватели от НАТФИЗ - номинирани за наградите "ИКАР" 2020

Още

 "Българска мистерия" на сцената на НАТФИЗ

"Българска мистерия" на сцената на НАТФИЗ

Още

Танцовият спектакъл "Хаос" в НАТФИЗ - пластично изображение на метаморфозите на човека

Танцовият спектакъл "Хаос" в НАТФИЗ - пластично изображение на метаморфозите на човека

 

Коментирай 0

Календар

Препоръчваме ви

Синът на Чарли Чаплин ще участва на „Варненско лято“

Юджийн Чаплин представя концерт за музиката и живота на своя баща

Прекрасната Вера Гиргинова блести в "Травиата" като Виолета Валери

Под палката на маестро Славил Димитров, на бургаска сцена излиза плеяда талантливи певци на 30 март, събота, от 19 часа

С мащабно театрално шествие в Международния ден на театъра в Пловдив бе открит новия площад "Театрален"

"На площад "Театрален" всеки минувач е герой, всеки ъгъл е фон за приказки, които чакат да се разгърнат. Той се превръща във фар на културно наследство, в свидетелство за непреходната сила на човешкото изразяване", каза министърът на културата Кръстю Кръстев

Билетите за спектакъла "Хипотетично" вече са в продажба

Премиерата е на 10 и 11 април на Сцена "Апостол Карамитев" в Народния театър

Николай Поляков бе удостоен с наградата на фондация "Проф. Крикор Азарян"

Мечтая съвременният български театър да диша с духа на Азарян, каза министърът на културата в оставка Кръстю Кръстев

Оркестърът на Ла Скала поиска "бис" за директора Доминик Майер

Музикантите се надяват, че Майер ще "може да довърши мандата си в пълния обем на задълженията си" и да управлява "през следващия и по-следващия сезон", чиято програма вече е утвърдена. Те изпратиха писмо до борда на директорите на Ла Скала