Въведете дума или фраза за търсене и натиснете Enter

Албена Михова "разказва" "Провинциални анекдоти" в Сатирата

СТОЛИЧНИ ТЕАТРАЛНИ СЦЕНИ

Албена Михова "разказва" "Провинциални анекдоти" в Сатирата

Актрисата е в ролята на Муза Хананова, чистачка в хотел "Тъга"

Албена Михова и Кирил Ефремов в постановката "Провинциални анекдоти" (Снимка: Сатиричен театър)

 

Още

Калин Сърменов: Рядко харесвам някого, но ако стане е завинаги

Калин Сърменов: Рядко харесвам някого, но ако стане е завинаги

Актрисата Албена Михова "разказва" "Провинциални анекдоти" в Сатиричния театър "Алеко Константинов". Тя е в ролята на Муза Хананова, чистачка в хотел "Тъга", в спектакъла по текстове на именития руски драматург Александър Вампилов под режисурата на Николай Урумов.

Премиерата е на 15 февруари в камерната зала "Методи Андонов", съобщават от Сатирата, цитирани от БТА.

Снимка: Сатиричен театър

В двата анекдота - "История с метранпаж" и "Двайсет минути с ангел", участват и актьорите Силвия Лулчева, Полин Лалова, Явор Борисов, Кирил Ефремов, Ивайло Калоянчев, Иван Панев, Мартин Христов. Преводът е на Михаил Маринов, сценографията и костюмите - на Кирил Наумов, музикалната среда - на Иван Стоянов.

Снимка: Сатиричен театър

Снимка: Сатиричен театър

Някъде на края на света един хотел се тресе от шеметни емоции и комични ситуации. "Провинциални анекдоти" е пиеса, изпъстрена с интриги, съмнения, признания, тежък махмурлук, страх, невежество, кариеризъм, страст и всичко това - - под покрива на един хотел!

Снимка: Сатиричен театър

Може ли да се случи всичко на едно място и на едни и същи хора? Да! Ако са вътре, и то вътре с двата крака в анекдотичния свят на Вампилов! - казва Николай Урумов.

Още

"Оркестър Титаник" от Христо Бойчев с премиера в Сатирата

"Оркестър Титаник" от Христо Бойчев с премиера в Сатирата

По думите му, в представлението няма граница между актьори и публика. Кое е театър и кое реалност - нелепите изневери, нереализираните амбиции, безпаметното пиянство, невежеството, достойно за съжаление, недоверието в безкористната доброта? Дали наистина е възможно всичко това да е нашият живот? Съдбата се надсмива над героите, въвличайки ги в своята игра - смешна и забавна, интригуваща и поучителна, искрена и наивна, но най-вече вълнуваща! - допълва режисьорът. 

Още

Сатирата гостува в Пловдив с "Как се обира банка"

Сатирата гостува в Пловдив с "Как се обира банка"

Още

Бина Харалампиева гостува на Сатирата със "За какво ви е Дон Кихот?"

Бина Харалампиева гостува на Сатирата със "За какво ви е Дон Кихот?"

Още

Да преживееш Фидел Кастро: Кирил Ефремов за емблематичната си роля

Да преживееш Фидел Кастро: Кирил Ефремов за емблематичната си роля

Още

Звездата Албена Павлова пред Impressio: Ако се върна назад, не бих била толкова строга майка

Звездата Албена Павлова пред Impressio: Ако се върна назад, не бих била толкова строга майка

Коментирай 0

Календар

Препоръчваме ви

Емил Марков и Керана – един неочакван тандем в театралната комедия „Всяка първа сряда“

Премиерата на пиесата от Щефан Фьогел в София ще бъде на 7 април на сцената на „Théatro отсам канала“

Топлоцентрала среща българските артисти с професионалисти от цял свят

От 12 до 15 юни българските артисти ще се срещнат с над 530 организации и творци от цял свят по време на годишната среща на IETM

Бургаската опера ще бъде в ритъма на валса с "Виенска кръв" във вторник

Под палката на Деян Павлов, вглавните роли дебютират Нона Кръстникова и Яни Николов в оперетата на Йохан Щраус-син по режисура на Марио Николов

Ерендира на Маркес оживява в моноспектакъл

"Излишни са опитите да се каже нещо ново за творчеството на Габриел Гарсия Маркес. Затова пиесата "Ерендира" по едноименната новела е само един по-различен прочит на откровения реализъм на Маркес", казват от екипа на представлението

Transformability: Forever [донякъде мюзикъл] или възможно ли е един философски текст да се танцува?

Авторският пърформанс на Вили Прагер е провокиран и вдъхновен от едноименната статия на философа Боян Манчев, в която той разисква отношенията между съвременното консуматорско общество, с неговата все по-изострена "пърформативност" и танца, в контекста на капитализма и глобалната пазарна икономика